onsdag den 12. maj 2010

Træt!!! af regn.

Det er lige hvad jeg er *G*
...
Men når nu det ikke kan være anderledes... - så må man jo bare hitte på regnvejrssysler.
Jeg har længe ... meget længe .... haft lyst til at prøve at lave blomster af blonder.
I morges fik jeg så taget mig sammen, og gjort et forsøg.
Her er resultatet... - indtil nu ...
De første her er lavet af en pakke Basic Grey Fiber jeg har haft liggende i en evighed...
og som jeg er ret sikker på jeg ellers aldrig ville få brugt.
Men jeg kan egentlig meget godt lide blomsterne.
De er pyntet med gamle knapper (købt på loppemarked)
og en enkelt Pebble fra prima.
Og så blondeblomsterne...
Mmmm.....
Det her er de første jeg lavede *G*
lidt skæve og noget.... - men jeg skal nu nok få dem brugt.
Og her er de sidste...
jeg har eksperimenteret lidt med forskellige blonder. Og så synes jeg de bliver allersødest når de bliver pyntet med en rose.

Nyd Kristi Himmelfartsferien (hvis du da har ferie)
Og Tak fordi du kigger med her :).

5 kommentarer:

  1. Sikke mange sjove, skønne blomster du har fået lavet...Det må bestemt prøves.
    Knus Anja j

    SvarSlet
  2. Sikke nogle søde blomster og det gør jo slet ikke noget de ikke er symmetriske :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte, og hjemmelavet det er det bedste.

    SvarSlet
  4. Der er fine blomster, måske man skulle lafe dig inspirere. Vejret er jo alligvek ikke til atgå i haven ;o)

    SvarSlet