tirsdag den 25. maj 2010

Tilda´s paperstack "Springtime"

Tjaaee... den var jeg jo nødt til at eje da jeg kom forbi den i formiddag (hihi)
jeg er ret vild med Tilda papir/karton.
I sådan en paperstack er der jo 5 x 5 dobbeltsidede ark.
Jeg har taget et ark af hver slags fra, og nu vil jeg se hvor mange kort jeg får ud af sådan 5 ark.
Skør ide??
Jep!!
Men dem får jeg mange af.
---
Indtil videre er det blevet til disse 3 kort.
På det første har jeg brugt Melissa Frances stempel -
1 primablomst og lidt roser fra WildOrchid, og et stykke blonde.
På det næste ...
igen Melissa Frances stempel, 2 slags blonde, lidt blade fra Tim Holtz die,
1 prima blomst - 1 rose og lidt say it in crystals.
Og på det sidste ...
et stempel jeg købte på Ebay, masser af blomster fra WildOrchid,
lidt blonde og lidt say it in pearls.

Nåååååh ja... og mit lille staffeli som kortene står i/på ...
købte jeg i Søstrene Grene i dag .... for under en femmer.
De havde iøvrigt også de fineste muffinforme til .... nærmest ingenting - og så i 3 størrelser.

Tak fordi du kigger med.
Pips/Dorthe

1 kommentar:

  1. hvor er det bare nogle smukke kort!
    jeg har også sådan et staffeli og SELVFØLGELIG har jeg købt muffinsformene! :D

    SvarSlet