torsdag den 6. maj 2010

Store sorteringsdag...

og oprydning i bånd og blonder...
De sidste dage har jeg kun fået lavet et enkelt kort...
Et bestillingskort. Der skulle være en post, navnet Christian, og så skulle der stå 60.
Så det blev det her:
Og så har jeg ellers brugt de sidste par dage på at rydde op i mine scrapting.
Grunden?
---
Ja altså.... jeg var en tur i ALDI i går, jeg skulle egentlig bare ordne lidt indkøb for min mor...
Men SÅ....
fandt jeg denne her:
øjøj...
den MÅTTE med mig hjem.
den kostede hele 80 kr,-
og hold da op ... der kan dælme være meget dims og dingenoter i den.
der følger ... ehmmm... tænke tænke....
tror det var 32 rumdelere med.... - så de små skuffer kan deles i op til 3 små rum.
---
Nå men....
da jeg så havde fået styr på smådimserne (sådan da)
så syns jeg godtnok at mine bånd og blonder rodede - temmeligt meget faktisk.
Så i dag har jeg ryddet op i dem, fået viklet op på papstykker - og sat lidt i orden i 2 store kurveskuffer.
...
En med mine blonder:
og en med bånd:

nååh ja... og så en lille kasse med de bånd der i forvejen sad på ruller.

nu er jeg så spændt på hvor længe det oprydning varer *G*

3 kommentarer:

  1. Flot kort :)
    Den er godt nok smart den skuffedims! Og fedt at du sådan har fået orden på det hele!

    SvarSlet
  2. Ej bliver jo helt misundelig over der er blevet ryddet op for det prikker jo bare til min dårlige samvittighed:-) dejligt har også den fra aldi men kunne da godt bruge en til.
    Knus Anja

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort!
    Det er faktisk dejligt, at rydde op i scrapsagerne, synes jeg. Jeg opdager i hvert tilfælde nogen gange ting, som jeg havde glemt jeg havde... hmm måske jeg har for meget så... ; ) : )
    Rigtig god weekend.
    ps de forårsruller lyder godt..

    SvarSlet