søndag den 30. maj 2010

Sketchy colors # 26

Søndagens udfordring fra Sketchy colors.
Jeg synes nu det er så hyggeligt at starte dagen med dampende kaffe, og en udfordring på scrapbordet.
I dag har jeg lavet mit bidrag til udfordringen hos Sketchy colors.
Denne gang skulle man følge en skitse.
---
Kortet er lavet med .... surprise!!! ..... T I L D A papir (fnis)
og noget papir med gammel skrift - jeg engang købte i netto, noget prima bling, lidt halvperler, et stempel fra Kort og Godt, sværte, billede fra Shabby chic papirskatter (som jeg af en eller anden grund ikke kan komme ind på pt) og en enkelt rose.
og så lidt close up.....


Rigtig god søndag.
knus fra Dorthe

3 kommentarer:

  1. meget smukt kort :) god søndag

    SvarSlet
  2. Flot og elegant kort, du har lavet.

    SvarSlet
  3. Nydelig kort du har laget til skissen!
    Masse lekker pynt og nydelig bilde :)
    Takk for at du deltar,
    klem fra Maya :)

    SvarSlet