mandag den 17. maj 2010

Scrapsisters kortudfordring - Maj

Endelig...... kom der da en kortudfordring på scrapsisters igen.
Ja jeg har da ihvertfald manglet den :).
Lav 2 vidt forskellige kort, med samme stempelmotiv, brug mindst 3 bogstaver og sværte.
Ehmm... ja...?!?!
Jeg synes det er svært ... altså ... jeg mener ...
hvordan afgør man om noget er vidt forskelligt...? Når det skal indeholde 3 af de samme ting? *G*
Nå... men her er mit bud:
Spellbinder ovalen er altså grå - selvom det er lidt svært at se her.
Og her er det andet kort.
Her er bebsen stemplet på mit nyerhvervede kork
(iiiih hvor ER jeg glad for det)
og så har jeg brugt et par hjemmekreerede "blomster"
Og så lavede jeg et kort mere...
bare fordi....
:)
Tak for tiden du brugte her.
Hav en dejlig aften
Pips/Dorthe


Ingen kommentarer:

Send en kommentar