mandag den 3. maj 2010

MORSDAGSGAVE...
Min søn synes at jeg skulle bestille lidt varer fra Scrapbook.com , som morsdagsgave.
Jaaaaahhhh....!!!!
Han vil så betale en Martha Stewart punch - eller to - og portoen for at få det hjem.
Så NU får jeg (endelig) ...
Monarch-sommerfuglen, oak-leaf punch og en "around the page" punch mere.
Det når nok ikke hjem til mors dag ... men pyt. Det er en lækker gave.!!
Og jeg glæder mig supermeget til at få det hjem.
Dejlig sønnike jeg har... :-) ikk?
---
Så har jeg lavet lidt kort igen.
først et hjerte, der er pyntet med lidt Prima-blomster og roser fra WildOrchid, - et stykke blonde, et stykke bånd - og blade lavet med Tim Holtz die.
Så har jeg igen været på "vintage-jagt"
og ham her kunne jeg ikke stå for.
jeg har stemplet med et Melissa Frances stempel - og ellers brugt blomster fra WildOrchid.
Og så lavede jeg disse 2 kort af et stykke Prima "Raspberry Tea" papir.
Sommerfuglene er Martha Stewarts Stamp and punch sæt.
Melissa Frances stempel, og making memories nøgle.
På det sidste er der brugt Tim Holtz die, Melissa Frances stempel, Prima swirls og prima blomst, american craft rubon, blonde ... og blomster fra WildOrchid.


2 kommentarer:

  1. total sej søn du har! men sådan er vi 18-årige jo ;) ha ha..
    Igen er det nogle rigtig flotte kort du har lavet.

    SvarSlet
  2. Rigtig søde kort du laver.

    SvarSlet