tirsdag den 11. maj 2010

Kringler, Kort, Halsbetændelse og Feber.

Tjaae... det er stort set hvad de sidste dage er gået med her.
---
Søndag stod jeg tidligt op - og fik bagt 4 stænger kringle til min mor.
Mens jeg var i gang med det, stod jeg og tænkte lidt i andet fyld.
Mine forældre er vilde med svesker, og da jeg havde en pose svesker i skabet, måtte jeg lige eksperimentere.
Så det blev til 2 sveskestænger også.

Vi kørte ned med alle tingene til moderen min, lige over middag.
Da vi kom hjem sidst på dagen havde jeg det ikke specielt godt. Ondt i halsen... og så frøs jeg så jeg rystede og klappede tænder *G*.
Jeg kunne ikke få varmen, så jeg hoppede i seng. Og selv med striktrøje og 2 dyner frøs jeg.
Nå... efter et par timer stod jeg op igen, men det blev nu kun for en kort bemærkning.
20.30 var det godnat ... nu med 3 dyner og pyjamas og 2 tykke par sokker.
Sexy?!?!?
Jeg snorksov til henad 9.30
Og da jeg stod op... var jeg faktisk kun snotnæset. Heldigvis.

---
Det er kun blevet til 2 kort i går.
Og det er nogle jeg har set på en eller anden blog... jeg kan bare ikke huske hvor, som jeg har prøvet at lifte.

1 kommentar:

  1. Håber du har fået det bedre. Lækker, bagværk, du har lavet : )

    SvarSlet