lørdag den 1. maj 2010

Jeg har lovet mig selv......
at NU skal jeg have brugt nogle af alle mine rester.
NEMLIG!
Så de første 2 kort er KUN lavet af papirrester,
og lidt andet pyntedims selvfølgelig.

Så har jeg været på blogrundfart...
og har fundet lidt flere blogge med vintagebilleder -
så nu er det da bare med at bruge løs. heheeee
og hovsa... der er da også brugt papirrester til det næste kort her.
(iiih hvor har jeg været dygtig)
På det næste kort har jeg brugt papir fra Paperloft
"Granmas house"
jeg synes lige det var det der passede til billedet.
Et bryllupskort - der stort set er lavet med hvidt, hvidt og hvidt....

Og igen et par kort der er lavet af papirrester.
Det må da snart kunne ses lidt i resteskuffen..?
*HOOOST*

1 kommentar:

  1. hold da op du har brugt rester - og det er blevet smadder godt :) jeg får også rodet lidt i restekassen for tiden;)

    SvarSlet