søndag den 23. maj 2010

Gamle Billeder!

Jeg var en tur hjemme hos mine forældre i eftermiddag.
Mens vi fik kaffe sad jeg og bladede lidt i Deres gamle fotoalbum,
altså de helt gamle album.
Jeg må gerne låne billederne engang ... men ..........
i dag forsøgte jeg bare med lige at snuppe billeder af billederne (haha)
med min megadårlige Sony-ericson telefon.
Jeg syns da lige I skal se lidt af dem.
Jeg vil ikke skrive hvem personerne er - men jeg synes de er smadderfine.
Det her er jo idyl *G*
og 2 nuttede piger....
og mor og barn ... iiiihhhhhh

Der var billeder af min fars oldemor....
det syns jeg dælme er gamle billeder - min far bliver 80 i år
Men nøøøj hvor jeg glæder mig til at lege med dem.

1 kommentar:

  1. Hvor er det nogen skønne gamle billeder du har fået fingrene i :)

    SvarSlet