mandag den 3. maj 2010

En rigtig scrapdag...!

Det kan man vist godt sige jeg har haft.
Jeg er bare blevet ved med at få ideer - og har hele tiden fundet ting jeg liiiiiige skulle scrappe med.
Jeg lover at jeg nok skal lade være med at vise ALLE kortene *G* -
men her er lige 3 mere fra dagens produktion.
Først et ternet. Papiret er fra Paper Studio og Sandy Lion.
Swirls fra prima, 3D stickers og stempel fra Melissa Frances - og
så lige et stykke pink blonde.
Og så et mere... papiret er faktisk det samme som ovenover.
Så fandt jeg denne flotte støvle på en af vintage-siderne.
Bånd er fra Kort og Godt i Norge.
Pins og blomster fra WildOrchid.

Og så et kort af Melissa Frances papirer - med prima blomst,
american craft brads, KarenMarie sommerfugl og Melissa Frances hjerter og stempel.

Det var det - nu stopper jeg for i dag - hihi.


2 kommentarer:

  1. hvor er det noget flot ternet papir. både det lyserøde og orange. det passer rigtig godt at du også har lavet sommerfuglen i det.
    Flotte kort :)

    SvarSlet