søndag den 16. maj 2010

En LÆKKER snickerskage...

og et par kort.
For noget tid siden kom min knægt hjem og fortalte om en fantastisk kage han havde fået hos en kammerat.
Snickerskage!!
Så det er da klart jeg måtte forsøge mig med den opskrift *G*
Og Uhmmm..... den er god!
Opskriften kan du se her
jeg lavede dog kun 1/3 af portionen, og det passede fint til en lille springform.
Det har været lidt stille med kort nogle dage. Dels har jeg lavet blomster... og dels har jeg ryddet op i scraptingene.
Men i dag fik jeg lavet et par stykker igen.
Jeg fik mine nye Martha Stewart punch hjem forleden, så de skulle jo prøves.
Sammen med dem kom det kork jeg havde forelsket mig i på Karinas blog.
Så det måtte jo lige med på et kort.
Og på det næste har jeg brugt min nye oak leaf punch ... og around the page punchen, uden at gå around the page ... høhø.

Hav en fantastisk start på ugen.

Pips/Dorthe



1 kommentar: