torsdag den 13. maj 2010

Blomster af papirrester.

Så har jeg igen været ved at rydde ud i papirresterne.
Denne gang lavede jeg disse blomster.
De er ret nemme at lave, det eneste der skal bruges er 3 udstansede blomster og en brad.
Jeg havde så noget bånd liggende af små blomster...
jeg har aldrig fået det brugt, da det er temmeligt tungt i det, og stift at arbejde med synes jeg.
Så nu klippede jeg simpelthen blomsterne fra hinanden, og har brugt dem som midte i alle papirblomsterne.
Og så lavede jeg også lidt i større - det er den EK-retroflower der er ca. 5 cm...
de første er lavet af de blomster der er ca. 3 cm.

7 kommentarer:

  1. de er bare vildt flotte. gid man havde den punch!

    SvarSlet
  2. Oj, nogle fine blomster. God ide at få brugt resterne.
    God Kr. himmelfartsdag.

    SvarSlet
  3. Sikke flotte blomster. Og så mange.
    Gæt hvem der smed sådan et stykke dumt, tungt, stift blomsterbånd væk i sidste uge. Det ville jeg da aldrig få brug for !! Øv Øv.

    SvarSlet
  4. These petite flowers are just lovely! Such sweet little treasures! :)

    SvarSlet
  5. Meget flotte blomster.Retro punchen er meget anvendelig til mange skønne blomster

    SvarSlet
  6. sikke en masse skønne blomster du har lavet

    SvarSlet
  7. Sikke nogle skønne blomster du har lavet - og så er de rester jo ikke i vejen. Når man skal lede efter lidt papir :0)

    SvarSlet