lørdag den 29. maj 2010

Bidrag til udfordringer - og hjemmebagte rugbrød...

Det er hvad jeg har planer om for dagen i dag.
Se DET er jo rigtig weekendhygge ... ikke? *G*
---
Og lige nu sidder jeg og surfer rundt i blogge - med en kop dampende frisklavet kaffe.
uuuuhmmmm.....
---
Nåå ja ... så fik jeg jo det der "Tilda-flip" tidligere på ugen.
Det er IKKE gået over ...
Så jeg har fundet de lidt ældre papirer frem jeg havde liggende - og nu forsætter jeg med "Tilda-kort"
Her er lige 3 mere jeg lavede forleden.



Hav en Forrygende dejlig Weekend.
Jeg fylder jo nok på bloggen her op til flere gange i løbet af weekenden.
PT Tildafreak - blogoman og liiiiidt skør.
Dorthe

1 kommentar:

  1. Det er altid hyg'ligt med en blogrundfart ;)
    Super flotte kort du har lavet - især det midterste kan jeg rigtig godt li'.
    Ha' en skøn weekend :)

    SvarSlet