lørdag den 10. april 2010



SCRAPSISTERIER!

Det kan man vist godt kalde det.

Jeg har bestemt mig for at rive hele weekenden ud af kalenderen og få lavet en ordentlig stak kort!

Dels fordi jeg ikke har fået lavet så meget til konkurrencerne hos Scrapsisters endnu. Og fordi 2 af mine kortsælgere gerne vil have flere kort, flere kort..... DEJLIGT!

Og.... så er jeg inviteret til en Tupperware-demonstration om små 14 dage - der skulle jeg gerne have en kasse kort med selv også.












Det er mest konfirmationskort jeg har lavet - det er jo ligesom sæson - og så er jeg blevet bedt om at lave en del med det vers her -------->>

















Men ellers var der frit slag med kort, det var ikke en speciel slags de mest manglede... og så er det jo bare at gå i gang - og lave efter lyst og ideer (og konkurrenceopgaver *thi hi*)












































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar