torsdag den 15. april 2010

Kortudstilling?
Det er vel ikke engang overdrevet? hihi...
Men ihvertfald snuppede jeg lige dette billede forleden da jeg var nede og aflevere en stak kort hos en af mine kortsælgere.
---
Jeg synes jo ikke ligefrem det ser ud som om hun mangler kort *G*
men ikke desto mindre havde hun bedt om nogle specielle - og så var det jo bare at lave dem.

Vil lige tilføje at hun skriver personlige festsange - og hun har lavet denne her udstilling på sit kontor - hvor folk kommer med oplysningerne til sangen.
Så lejligheden til at skulle bruge et kort er der jo i den grad -
og hun sælger da også en del.

2 kommentarer:

  1. Nej, det ser godt nok ikke ud til hun mangler, men man må jo lave det der bliver bedt om - udbud og efterspørgsel :-D

    Jeg kan nu godt forstå hun sælger mange, dine kort er rigtig gode.

    SvarSlet
  2. Hold da op en masse kort. Det er da bare det perfekte sted at sælge dine kort.
    vh Renne

    SvarSlet