fredag den 16. april 2010


Kort til når jeg skal til Tupperware.


Så kom jeg da endelig i gang med at få produceret lidt kort til på tirsdag, hvor jeg skal til en Tupperware-demonstration.
Jeg skal selvfølgelig helst nå at lave en hel kassefuld ....
Og gerne med lidt til enhver lejlighed -
Så der er lang vej endnu... men jeg er da startet...
Jeg er begyndt at bruge en del at de søde vintagebilleder,som jeg bl.a. henter her .
Sidste år da Panduro holdt januarudsalg fik jeg købt en ordentlig stak "Happy Mini´s" finérfigurer... De har egentlig bare stået i en kurv - og er ikke rigtig blevet brugt...
Men nu er jeg da kommet i gang med at bruge lidt af dem.
Og de er jo egentlig herlige.... ikk?
dette kort er lavet med "Prima" papir og blomst - et stykke af en kageserviet, og scrapbook design ribbon.
Bryllupsdagskort med Spellbinder-ramme, Melissa Frances RubOn, Prima swirl, lidt bånd og blonde - og blomster fra WildOrchid

Kort af Melissa Frances papir, american craft rubons, blomst fra en buket kunstige blomster jeg har mishandlet (hihi) og lidt bånd.

Mere Happy Mini

Vintagebillede med blonder og blomster -
nåååh ja - og Melissa Frances RubOns
Noder, Fakta-blonde, Melissa papir, vintagebilleder....
Igen et kort med Melissa Frances papirer og RubOn, Spellbinder blomst med Prima-center - og prima swirl.
Prima Raspberry Tea papir, metal sommerfugl, Fakta-blonde, making memories bånd...

Prima Raspberry Tea papir (den anden side), en spellbinder dims, ramme fra making memories, træsommerfugl - bånd fra Kort og Godt.
Igen er det Melissa Frances papir, et stykke kageserviet, billigt bånd, blomst fra Prima, og med prima center..... ehmm... og en sommerfugl (som jeg jo bestemt ikke bruger ret tit (HOOST))

3 kommentarer:

  1. Hej ! Jeg kom lige forbi din blog. super smukke kort du har lavet.

    SvarSlet
  2. Flotte kort. Held og lykke med salget. Jeg selv er ved at lave kort til Cancerkort.dk

    SvarSlet