mandag den 12. april 2010

KALORIEBOMBE!!
Den 1. Maj er vi nogle tøser der skal mødes til tøsehygge.
Vi skal hver især have noget med, og jeg fik til opgave at sørge for kagen til kaffe.
Jeg er jo lidt vild med "kagekonen" s blog - så der har jeg snuset lidt.
I dag forsøgte jeg mig så med endnu en af kagerne derfra.
Nemme lagkagebunde (ja! de er nemme)
lagt sammen med:
Hindbærmousse
i første lag - og
Tobleronecreme
i lag to.
Til sidst er der smurt lys chokoladesmørcreme på kagen.
Vi var inviteret til aftensmad hos mine forældre, så vi tog kagen med som dessert.
Og den blev godkendt *G*

2 kommentarer:

  1. Hold da op - den ser bestemt ud som en kage der også ville blive godkendt herhjemm hos os!! ;)

    SvarSlet
  2. Mums... hvor ser den lækker ud. Måske det var en god ide og ligge en opskrift ved sådan et lækkert indlæg.

    SvarSlet