mandag den 5. april 2010

ENDNU EN STAK KORT *S*
Først et par konfirmationskort.
Jeg skulle jo lige lege lidt med min nye Martha Stewart punch and stamp sommerfugl...
den skal jeg nok blive glad for.
Så fik jeg bånd og blonder hjem fra Qxl-auktioner.
Det skulle jo også afprøves (lidt af det)
ved ikke hvorfor?... men skal helst afprøve straks jeg får nyt hjem - hehe...
Så fik jeg at vide at en af mine kortsælgere har total udsolgt i flaskekort....
Det duer jo ikke, så i morges laved jeg lige lidt af dem.
De tager heldigvis en del restepapir.

og her fik jeg afprøvet nye punch....

bånd og blomster....

mere punch...
Tim Holtz sizzix die (love it)
Så et fødselsdagskort til min søster.
En blanding af KarenMarie papir - Tilda papir
Martha Stewart punches, lidt blonde - nogle rubOns og
Melissa Frances Stempel
og endelig et fødselsdagskort til min nieces ældste knægt
her har jeg brugt Cosmo Cricket, bånd, knap og charm -
og et af mine nye Melissa Frances stempler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar