onsdag den 28. april 2010

Alle dem med de blå bånd....
eller noget..?
Men ihvertfald er det vel ved at være tid for at få produceret lidt kort til Studenterne.
Det har jeg faktisk aldrig lavet før.
Og alligevel fandt jeg i gemmerne noget karton med "Student" påtrykt.
hehe...
Det er kun blevet til 2 endnu - men der kommer sikkert flere.
et blåt...

og et rødt...

Så genfandt jeg lige disse herlige babyer -
iiiiiihhhh hvor ER de søde synes jeg.
Så jeg måtte lige lave et par kort med dem.

Og så de sidste krampetrækninger med konfirmationskort for i år.

De her enorme blomster måtte jeg også lige eksperimentere lidt med...
Jeg har et eller andet for tiden med at der helst skal være et "drenge- og et pigefarvet" af alle kort. (Det går nok over igen)
Og så bare et kort til..... enhver lejlighed....
og et til Bryllup

og et sidste konfirmationskort
(ja ja... jeg HAR lavet det i blåt også *thihi*)

1 kommentar:

  1. nu er jeg jo lige nødt til at sige dette: der er kun en rigtig hue og den er rød :) derfor kan jeg bedst lide nummer to kort ;) hihi. (jeg får min RØDE hue om under to måneder) Sikke produktiv du har været og sikke nogle flotte kort :) god weekend

    SvarSlet