søndag den 14. marts 2010

MELISSA FRANCES papirer.
ENDELIG!!
Nu kom de hjem!
For omkring 1 månedstid siden bestilte jeg en ordentlig stak
Melissa Frances papirer i England, og jeg har ventet og ventet..... og ventet på
at de skulle komme.
Jeg synes hun laver de sødeste papirer.
Og den anden dag landede der så 40 - 50 stykker i min postkasse.
WAUW!
Men jeg har ikke brugt meget af dem endnu - (skal helst kigge på det nye nogle dage inden ideerne kommer)
Det er dog blevet til 3 kort hvor der er brugt lidt af papirerne.




Og så fik jeg en "lykkepakke" hjem fra USA.
Noget jeg har budt på på Ebay - og altså vandt - *GG*
Der var bl.a. disse postkort-"tags".
Først synes jeg egentlig de var underlige...-
men så gav jeg mig til at eksperimentere lidt med et par stykker....
og nu er jeg lidt vild med dem
De er da FEDE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar