onsdag den 10. februar 2010

MASSER AF INDKØB.
Jeg har fået bestilt masser og masser af lækre ting rundt omkring i Verden.
Først og fremmest 6 personlige stempler, som jeg har købt på Ebay.
Jeg har set hvordan det færdige resultat bliver - og jeg synes de er SÅ fine.
Jeg ved de bliver sendt i morgen.
Så har jeg købt 2 opbevaringskarruseller. Sådan nogle dimser man kan klipse poser op på, og den største kan tage helt op til 30 x 30 størrelse.
De kan stilles ovenpå hinanden.... Det er jo genialt, så er jeg fri for alle mine kurve, jeg har ud over hele scrap-bordet... hihi.
De ER på vej hjem fra USA... De blev sendt for ca. en uge siden.
Nåå ja ... så kom jeg til at byde på et lot af alt muligt i pynt, på Ebay.
Faktisk 100 pakker (fnis) af alt mellem himmel og jord...
Jeg troede altså ikke jeg vandt, men det gjorde jeg - så ... det må jo også komme engang...
Og så har jeg ENDELIG fundet et sted hvor jeg kunne købe de der fantastiske hattenåle jeg har set mange bruge på deres kort... så dem har jeg (med møje og besvær) også fået bestilt en stak af.
Så har jeg jo for længst budt på diverse bånd og blonder på qxl - og vundet en masse af auktionerne, og den sidste slutter i dag - så der kommer snart en portion hjem.
Så kan jeg omsider komme i gang med "EMO-kortene"
Og så kommer der nok også en pakke spellbinder dies fra Jacobi snart ... ihvertfald har jeg forudbestilt de nye kors og 2 andre nyheder.
Sikke meget man kan gå og glæde sig til... :-)
Livet er jo herligt *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar