søndag den 14. februar 2010

LIDT KORT
og
en
VINDER!!
Så kom scrappelysten tilbage...
og jeg fik brugt nogle af de nye hjemmelavede blomster
Nå ja....
og startet på en ny restebunke .... haha.
Først et kort til lidt af hvert
her fik blomsten selskab af lidt bånd.
Så et konfirmationskort
Her sidder blomsten på en gammel Karen-Marie klip blomst
Båndet er fra Kort og Godt i Norge
Så et Bryllupsdags kort
Tilda papir - making memories swirl - Melissa Frances rubon
hjemmelavet blomst med Prima bling
Konfirmationskort igen.
med Thicker - KarenMarie Sommerfugl
"Dorthe" blomst (haha)
Og så et par kort til min niece og nevø.
Jeg skal til dobbeltfødselsdag i aften, så kortene sneg sig med her.
På det første her fik jeg da også brugt en af blomsterne.
Og nevøen er JÆGER

Og så et par konfirmationskort mere
de slap dog for blomsterne *G*



Og så
-
-
-
fik jeg min søn til at trække en vinder af candyen...
Den heldige er:
Jane
Så Jane.... hvis du sender mig en mail på pabst1@stofanet.dk
med din adresse ...
Så ryger pakken afsted en af de nærmeste dage

3 kommentarer:

  1. Sikke flittig du har været. Det ser godt ud med dine hjemmelavede blomster. Dejligt personligt.
    Tillykke til Jane, heldige dig ; )

    SvarSlet
  2. Wauw du er da gået helt i selvsving!!!

    Dejlige detaljer på dine kort. :)

    SvarSlet
  3. du har lavet nogle rigtig fine kort og sikke en masse skønne blomster - du har været rigtig flittig! :-)
    ha' en forsat go' valentinessøndag - og tillykke til dig, Jane.

    SvarSlet