søndag den 7. februar 2010

I går fik jeg lavet lidt kort
Her er lidt billeder af produktionen. ;-)

Første kort er lavet med:
Papir fra The Paper Studio
og en Prima blomst, og punchnilla.
Andet kort er med en fugl skåret fra et stykke K&C papir
og en hjemmelavet blomst, bladranke fra KarenMarie klip.

Tredie kort er lavet på "læderlook" karton,
pyntet med spellbinder dimser og lidt bling.

---
Derudover fik jeg lavet alle mine bestillinger.
Men de billeder må jeg hellere lade være med at vise endnu *G*
I dag skal jeg igen lave kort. Jeg er så heldig at have hele 3, der har hver en kortkasse med rundt. Og de vil gerne have fyldt op nu - med nye kort - og specielt til konfirmation.

1 kommentar:

  1. Kan godt forstå der er efterspørgsel på dine kort. Det er anderledes og spændende kort du laver. :)

    SvarSlet