fredag den 12. februar 2010

HJEMMEGJORTE
BLOMSTER!
De sidste dage har jeg ikke rigtig kunnet finde "scrappe-genet".
Jeg har siddet ved bordet og rodet med alle mine ting...
Lavet en sløjfe... Stanset lidt spellbinders ud... ordnet lidt i mine stickers...
drejet et stykke papir ... o. s. v.
Men jeg har egentlig ikke fået lavet noget.
Nå... men så faldt øjnene på skuffen med restepapir...
EVV...!!!
Stakken vokser og vokser....
Men SÅ....
tænkte jeg ... at når jeg nu alligevel ikke kunne komme i gang med at scrappe kort ... så kunne jeg jo ligesågodt gøre noget ved "møgstakken".
Så jeg fandt retroflower punch og borderpunch frem - tog resteskuffen
og gik i gang.
Resultatet er delvis på de næste billeder






Nu har jeg nærmest ikke mere papir i resteskuffen ....(dejligt)
Men jeg har et ret stort glas fyldt med punchede blomster der bare skal samles.
Og så har jeg dem du kan se på billederne - de mangler bare lidt bling - så er de klar til kort.

7 kommentarer:

  1. Hold da op sikke et arbejde. Supergod ide at bruge rester til blomster.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Rigtig fine blomster, nu har du da blomster til maaaange kort ;-)

    SvarSlet
  3. rigtig smart. men hvis jeg skulle bruge alle mine rester..puha.

    Glæder mig til at se en masse kort med dem

    SvarSlet
  4. Du har rigtig været igang : ) flotte. Smart at bruge rester, og få alt brugt. Det kunne da godt være man skulle overveje........

    SvarSlet
  5. Hold op hvor er de skønne!..og en idé man nok burde overveje....måske ikke med hele restekassen, men noget af den i hvert fald ;)

    SvarSlet
  6. Alletiders idé når man går kreativt død. Jeg sad den anden dag og lavede små kvadrater til en ny kort ide jeg har fået. Ene kvadrater af restpapir. Så nu er der rydtet godt og grundigt ud i dén bunke ... til gengæld har jeg fået en hel kasse kvadrater, jeg skal til at bruge. He he

    SvarSlet
  7. Utrolig flotte blomster og en kanon ide.

    SvarSlet