søndag den 28. februar 2010

EBAY......!
bliver da vist et dyrt bekendtskab. *G*
Sad i formiddag bare og "surfede" lidt rundt i scrapbooktingene derinde...
Mmmmm..... megameget lækkert er der.
Så kom jeg til en auktion med ET KÆMPELOT af alverdens lækkerier.
Iiiiihhh altså - så er der noget der klikker oppe i hovedet på mig....
jeg SKAL byde på den slags.
MÅ HA... MÅ HA ....
Måske er det bare min medfødte nysgerrighed...??
Måske er det fordi jeg ALDRIG får FOR MEGET dims og fnillerfnaller..?
Jeg ved det ikke - men .....
ihvertfald har jeg IGEN budt på et KÆMPELOT (meget prima, meget af det nye)
Lækkerier.
Det sidste Lot jeg bød på - havner ifølge track and trace her hos mig i morgen *G*
Ved det! ... er tosset! - scrap o man! - bindegal! o.s.v.
Men hold op hvor jeg hygger mig med det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar