lørdag den 30. januar 2010

Nu fik jeg lyst til at lave en blogcandy...
Mest fordi alle er smaddersøde til at hjælpe når man spørger om gode råd.
Men også fordi jeg er glad for jeg fik lavet en blog.
Så det skal da fejres.!!
Her er først lidt billeder af candyen.



Det første billede er af hele candyen.

Og så nogle hvor du bedre kan se hvad der er.

Lidt forskellige blomster.
Lidt bling.

Lidt metal og træ.



Swirls og fnillerfnaller. *G*
For at have chancen for at vinde skal du som på de fleste andre blog:
1. Blive fast læser.
2.Linke hertil fra din blog
3. Smide en kommentar.
Held og Lykke.
Jeg trækker vinderen d. 14. 2. 2010

27 kommentarer:

  1. Hvilken lækker blog candy. og en super god blog du har. Den må jeg have kigget noget mere på

    SvarSlet
  2. Det er da godt nok en lækker blogcandy du har lavet og super fin blog! Glæder mig til at følge dig ;-)

    SvarSlet
  3. hejsa du laver nogle meget flotte ting, er helt vild med din enkle stil. det er en lække candy du har sat på høj kant...

    SvarSlet
  4. Tillykke også her med din nye blog.
    Sikke en lækker blogcandy, du har lavet.

    SvarSlet
  5. Lækker blogcandy *savler lige lidt* Har fulgt dig på scrapsisters også, du har fuld fart på og laver nogle fede ting!

    SvarSlet
  6. Jamen dog, vildt lækker blogcandy du har lavet. Og flot blog generelt.

    SvarSlet
  7. nu hvor jeg var den første fast læser, vil jeg da helt sikkert deltage i din fine konkurrence. :D Det er en fin blogcandy du har på højkant. :)

    Skal lige udtænke noget godt at skrive på min blog :D

    SvarSlet
  8. Tillykke med din blog,fed blogcandy du har.mvh sonjahttp://sonjasensscrap.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Hvor ser den blogcandy rigtig god ud. Jeg har straks linket fra min egen blog, samt blevet fast læser herinde.

    Tillykke og held og lykke med din blog.

    SvarSlet
  10. Tillykke med bloggen fed blogcandy og fed blog du har fået dig...

    Held og lykke med bloggen fremover

    SvarSlet
  11. Ja hold da op en skøn candy ;) Spytter lige mig selv i nakken - hahaha... kan være det hjælper på heldet.
    Glæder mig til at følge med her på bloggen :D

    SvarSlet
  12. det er en rigtig fin blog du har fået dig, glæder mig til at kigge herind næste gang jeg er på blogrundfart

    SvarSlet
  13. Dejlig med en blogcandy - og flot blog du har fået lavet dig. Jeg har linket til dig her http://www.sivsko.com/2010/01/blogcandy.html
    Tillykke fra Heidi

    SvarSlet
  14. Tillykke med din fine blog... jeg melder mig straks som fast læder.. er vild med din blogcandy, øjnene faldt straks på de små bamser i tyrolertøj, de ville passe perfekt i mit sommerferie album, ferien blev nemlig holdt i Østrig.
    god vind med blogen frem
    Lise-Lotte

    SvarSlet
  15. Super skøn blog du har Pips, og en rigtig lækker blogcandy du har fået lavet.

    Ha' en dejlig dag,
    Annette

    SvarSlet
  16. Det var da gavmildt af dig. Den vil jeg da mægtig gerne vinde :)

    SvarSlet
  17. Tillykke med din blog : ) lækker blogcandy, som da meget gerne må havne hjemme hos mig *GG*

    SvarSlet
  18. Flot blog du har lavet - held og lykke med den!
    Og en lækker blog candy du har sat på højkant...den er jeg villig til at aftage :-)

    SvarSlet
  19. så koseig blog du har fått deg. gratulerer :)
    har skrevet om candyen din i sidebaren på bloggen min, med bilde og link :)
    klemmmm

    SvarSlet
  20. Spennende candy! For en flott blogg du har, jeg blir gjerne en følger hos deg. Lykke til videre med mange flotte kretive arbeider.
    Klem Jorunn

    SvarSlet
  21. Den ser godt nok lækker ud denne Blog-Candy. Uhh, den gad jeg godt vinde:o) Tillykke med din blog! Hilsen Carina

    SvarSlet
  22. Hejsa, du er hermed på min blog (håber) jeg, har først lige fået min blog idag....

    Super flot det som du har lavet

    Så håber så jeg er den heldige..

    Mvh Tina

    SvarSlet
  23. Hej pips! :)

    Sikke nogle fine kort, og en virkelig lækker candy du har lavet dig! :)

    Jeg lægger lige et link ind på min blog, og krydser så ellers fingre :)

    Glæder mig til at følge dig ( er selv rimelig ny i det her ´:D)
    Mia

    SvarSlet
  24. Det var da en skøn candy!! :)...og det er din blog forresten også - og jeg er i forvejen fast læser, så jeg skynder mig da lige at lægge et link på min blog :D

    SvarSlet
  25. sikke en skøn candy.. har opfyld alle tre ting.. knus og kram og god weekend..

    SvarSlet
  26. Tillykke med din blog. Fine ting du har lavet. Følger med fremover :-)

    SvarSlet
  27. Hurra!!! for en fin Blog, du har fået lavet.
    Dejlig Blogbaggrund. Super med en Blogcandy:-)
    Følger dig og linker til dig:-)
    Forsat god weekend.

    P.s Skønne skønne blomster, du fik laver af restpapir:-)

    SvarSlet