onsdag den 20. januar 2010

Jeg er "kommet til" (fløjter og ser MEGET uskyldig ud...) at bestille mig en papirvogn med hængemapper. Jubiiiiii hvor jeg glææææder mig til den lander her hos mig.

Derudover har jeg ikke mindre end 2 pakker på vej hjem fra "Over there" ....
Jeg har bestilt en masse lækkerier fra A Million Little Things - jaaah - det er derfra begge pakker kommer (fnis)
Der vil helt sikkert blive lagt billeder herind når det kommer.

Og så har jeg FÅET en stor stak scrapblade af gammonbaby .... de er også på vej. Dem glæder jeg mig også til at nærstudere.

Min Big Shot ser det jo så til gengæld lidt sort ud med ... snøft snøft... Jeg forstår simpelthen ikke at Sizzix ikke lader høre fra sig. Grrrr..... Det er da DEM der har lavet en megafejl - og jeg HAR kontaktet dem 3 gange allerede. Handler bestemt ALDRIG hos dem mere!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar