torsdag den 28. januar 2010

Jeg blev for nogle dage siden spurgt, om ikke jeg kunne lave nogle kort til konfirmation.... og også bare almindelige fødselsdagskort til EMOér.
(eller en af de andre typer der ligner)
Se DET er da lidt af en udfordring....
og jeg tog den selvfølgelig.
Så jeg spurgte på Scrapsister.dk´s forum om hjælp til ideer.
og WAUW de piger er kreative.
Jeg fik masser af ideer og gode forslag
(er altså superglad for jeg har fundet det forum)
Så nu har jeg bestilt masser af blonder hjem ... i alverdens farver og bredder *G*,
sort og pink tyl, lilla sikkerhedsnåle ....
papirer med edderkoppespind, kranier, mure m. graffiti.... hmm...
ja det er vist det ....
---
og så napper jeg dåsedimser af sodavandsdåser...
Glæder mig egentlig lidt til jeg får alle materialerne hjem, så jeg kan komme i gang.
Og der dumper nok et par billeder herind af projektet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar