torsdag den 21. januar 2010

Iiiih hvor blev jeg GAL I SKRALDEN i går.

Fordi:

Jeg bestilte varer hos Sizzix.uk d. 29.12.09 - en Big Shot maskine og en masse dies og alfabeter.
Øj hvor har jeg glædet mig til at få det hjem..... Men ehmmm.....

Sidste torsdag kom DHL så med en pakke derfra.
SPÆNDENDE!!
Og jeg blev da vildt glad...

Lige indtil jeg løftede på pakken. Den vejede omkring 1 kg... Hmmmm..... Så begyndte jeg at ane at noget var galt.

Nå... jeg pakkede ud - og jo mere jeg hev op af pakken - jo mere sjov har jeg set ud i fjæset... og jo mere gal og skuffet blev jeg. Der var godtnok en masse dies i.. men sgutte nogen bigshotmaskine - og da iøvrigt heller ingen af de dies jeg bestilte.

Så satte jeg mig og skrev en mail til dem (på gebrokkent engelsk *G*) Jeg forklarede dem at jeg havde modtaget en forkert pakke. Skrev hvad jeg havde bestil - og hvad jeg havde fået ... og ikke mindst hvor skuffet jeg var.

Nå... så startede en ny ventetid (ikke noget der matcher et rødhåret temperament specielt godt) ingen svar fredag.... ingen svar lørdag, men ok ... det var jo også weekend. Ingen svar mandag... Her begyndte filmen så lidt at knække. Det synes jeg sgu ikke er god service!

Jeg sendte en ny mail - til en anden af deres mailadresser... Lige lidt hjalp det!!

Nå.. jeg klagede min nød lidt på Scrapsisters forum. Der fik jeg rigtig god respons og andre der fortalte om lignende oplevelser, og hvordan de havde løst det.
sendte jeg en ny mail afsted ( i et noget mindre pænt sprog)

Og hold da op.... så fik jeg svar....

Halløjsa!!

De skrev: (hold nu fast) At hvis JEG havde noget at klage over, eller varer jeg skulle have sendt retur, så skulle jeg ringe til deres kundeservice.

!!!!!!FNYS!!!! !!! HVÆS!!!! !!! KNURRE!!!!

Så fik de IGEN en mail, hvor jeg uden de store omsvøb, og mindre pænt, forklarede dem at fejlen ikke lå på min side af hele historien - og at jeg derfor IKKE skulle ringe til nogensomhelst.

Nå (og nu har de da fået varmet tastaturet op tror jeg) der kom igen et forholdsvis hurtigt svar.

Så skulle jeg sende den fejlmodtagne pakke retur, når de så har den - vil de forsøge at finde min forsvundne pakke og SÅ sende den til mig. Det ville nok vare nogle uger inden jeg kunne forvente at få den.

Nu var det at min medfødte stædighed ligesom blussede HELT op - og jeg også nok så lidt rødt.
Nu er min samarbejdsvilje HELT forsvundet, og jeg er FANDENS stædig.

Jeg skrev tilbage at da det STADIG ikke er mig der har lavet en fejl, OG at min tillid til deres firma var skrumpet ind til tæt på minus - SÅ NEJ!!! - jeg sender ikke en skid - før jeg har MIN ordre eller mine penge retur - og forresten også penge til at returnere pakken.

Så fik jeg samme mail een gang til (jow jow) dog med en tilføjelse om at sådan er forretningsgangen og bla bla bla.

Så ku jeg ikke dy mig - og skrev tilbage at JEG DA TROEDE forretningsgangen var at sende de bestilte varer. Men at de kunne annullere ordren - OG slette min account. Og at de nok ville blive nød til at lave om på forretningsgangen lige i det her tilfælde... og så gentog jeg (bare hvis de ikke havde forstået det) at fejlen IKKE var min.

Surt show ikk?

Men ved I hvad? :-) Man kan ikke klage over servicen hos Sizzix... for der er ikke nogen!!

1 kommentar:

  1. Jeg har kun én enkelt gang fået varer fra Sizzix i England, og her var (heldigvis) ingen problemer. Men jeg kan godt forstå din reaktion, det er simpelthen for dårligt af det firma. At en pakke ryger det forkerte sted hen, ja, det kan jo ske. Men så sender man selvfølgelig straks den korrekte pakke afsted med en returpakke-label eller lign., så du ikke har omkostninger ved at skulle sende den forkerte pakke retur - hvis de da ikke bare vælger at lade dig beholde varerne som en undskyldning for forsinket levering m.m.
    Uf, det er bare træls, når man bliver behandlet på den måde. Det tror jeg godt, at jeg kan garantere, at den mangel på service vil du ikke møde i de danske scrapbutikker - her plejer servicen at være helt i top. ;o)

    SvarSlet